30 Ocak 2010 Cumartesi

ayy yalnızım diye korkmayın artık..ben varım:))























yalnızlık allaha mahsus..
yalnız yatmak mı ayy ayy imkansız...

kim ister ki yalnız yaşamayı (!!!) kader ağlarını örmüş bir kere..eve geldiğinizde kapıda güler yüzüyle sizi karşılayan..yemeğinizi hazırlayan..ütünüzü yapan..günün nasıl geçti hayatım diye soran bir hatun yok mu?? aaa ne güzel işte yalnızlığın tadını çıkartın..neden eve geç kaldın diyen yok..bana ilgi göstermiyorsun diye dırdır eden yok..bu çoraplar neden kirli sepetinde değil diye çarlayan yok:)) tamam haklısın hayatım ama şimdi ben bu çamaşırları kaç derecede yıkayacağım..aman bu yağ lekesi nasıl çıkar..kolay ama lezzetli ne yapıp yiyebilirim gibi şeyleri dert ediyorsanız "korkmayın artık ben varım" :)) elimden geleni ardıma koymadan siz yalnız yaşıyan erkeklerin; ev işiymiş, yemekmiş, zartmış zurtmuş gibi evle ilgili bütün dertlerine derman olmaya geldim..

bu bir tanışma yazısıydı..siz bile hayret edeceksiniz neler neler bildiğime evle ilgli (bunu yazdığıma ben bile hayret ettim...umarım cidden bişiler biliyorumdur) hadi dert etmeyin böyle şeyleri..görüşürüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder