30 Ocak 2010 Cumartesi

ahh canın tatlı mı istedi..yapacak kimse de yok..yazık:((


böyle zamanlarda imdadınıza bir adet "browni" ve o ayy ben bunu yemem bee çocukmuyum ben dediğiniz "danette" yetişecek..hemen surat asmayın öyle..ikisi bir araya gelince dünyayı bile kurtarabilecek bir lezzete sahipler..şimdi efendim ben bir tane browni dedim ama bu bir kızın midesine göre normal ama sizi keser mi bilemem..o yüzden sayı size kalmış ben tarifi veririm..brownimizi özenle ambalajından çıkartıp bir tabağa koyalım..sonra danettemizi açıp üzerine 2 kaşık (her browni için iki kaşık yeterli..3 kaşık çıkıyor normalde..3.yü direk yiyebilirsiniz..ben öyle yapıyorum da) hele birde üzerine çekilmiş fındık ya da antep fıstık dökerseniz midenize hitap ettiği kadar gözünüze de hitap edecektir..hadi afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder